torsdag 3 oktober 2013

sista dagen

Vädret här ser väldigt bra ut! Stora delar runt om här är dock översvämmade, men vi kan ägna vår sista tid här åt att sola (i skuggan eftersom jag fortfarande är bränd eftersom Bahamas solen inte tyckte att ett TJOCKT lager av solskydd 30 inte räckte). Om vi inte bloggar ikväll så är det för att vi är ute på båtturen Jungel Queen som kommer hem ganska sent. Så bli inte oroliga. Jag vet att jag alltid skriver detta...men JAG VILL INTE HEM! Vi känner oss långt ifrån klara med Fort Lauderdale då det är så mycket att se. Sedan tycker jag att vi båda har lärt oss mycket om oss själva på denna resan och vi har haft så mycket vi ska ha hunnit med så tiden att slappna av och bara njuta har försvunnit lite, så allt vi har gjort och hunnit med kommer nog att ta lite tid att sjunka in. Hade velat haft iallafall två dagar till på stranden (så jag kunde sola sönder mig själv lite till :P) men sådan är livet och verkligheten kallar...och vem vet vi kanske kommer tillbaka hit någon annan gång :). kram på er så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar