lördag 28 september 2013

Aj!

Nu får ni lite sjukhistoria. Första dagen här gick jag i parkerna med mina Ecco sandaler som jag jade gått in under längre promenader så jag visste att jag inte skulle få skavsår. Jag hade väldigt fel!  Hälarna fick rejält med stryk och även tårna så foten svullnade upp. Plåster hjälpte inte. Så första parken haltade jag mig igenom. Så dag två tog jag mina underbart sköna gympaskor. Som inte ligger på mina skadade härlar. Men de trycker tydligen på mitt på foten så fötterna svullnade upp igen. Det är inte meningen att jag ska ha skor!!! Så idag får jag välja mellan onda härlar eller svullna fötter. Igår upptäckte vi även att jag hade små prickar över delar av armar och ben som kliar. Så nu misstänker vi "bed bugs" (vägglöss), så vi har fått trängas i pers säng och bagaget får special behandling när vi kommer hem.  Pers hårbotten har fått spel och blivit invaderat med finnar så han går runt med konstant huvudvärk. Tydligen får man ta lite stryk för att kunna ha kul. Idag är det som tur var bara en park vi ska vara i. Det är ganska hårt annars att hinna med två parker på en dag. Tempot är väldigt högt. Men idag ska vi "lulla" lite mer. Ska bli skönt! Hollywood studios here we come! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar