onsdag 28 december 2011

dag 2

Idag var en lång dag! Pga av jetlag så vaknade jag kl 06.00 och var klarvaken. Vilket såklart väckte Per:P. Så dagen började tidigt och med målet SHOPPING!!! Men först så blev det ett stopp på "Top of the rock" ca 70våningar högt. Jag är lika rädd varje gång och Per är lika orädd. Jag kan stå på en stol utan att få höjdskräck, men det kan knappt han. MEN 70 våningar uppe i luften då har han inga problem....Han är konstig min Honeyie. Shoppingen började lite segt på Macys, som precis hade började plocka bort sin julavdelning...så jag blev tvungen att bryta min tradition att köpa med en julkula till mormor. Hon har ju en ifrån USA sedan innan så får bli ett annat land senare ;). Sedan hittade vi till våra gamla favoriter Victoria Secret och Centray 21. HELT GALET mycket folk ute i butikerna nu. Kan knappt andas! Men vi hittade så mycket fint så vi måste åka tillbaka till Centrary 21 senare för vi hade inte tillräckligt i dagens budget:P.

Idag så tappar vi bort en massa grejer....Pizza Hut låg inte där det låg igår:P och conways är som bortblåst måste titta noga här efter det senare:P.

Nu är det snart dax för sängen, Per har köpt en ny kamera han ligger och pillar på. Han ska värma upp den imorgon när vi ska ha utflykts dag. Coney Island och central park zoo står på schemat. Blir nog toppen!

Här är det KALLT btw, blir nog långkalsonger imorgon:P.

Kram på er där hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar